דף הבית משרדים להשכרה בחירת משרדים להשכרה לעסקים טובים יותר

בחירת משרדים להשכרה לעסקים טובים יותר

בחירת לעסקים טובים יותר

בחירת נעשית עם שיקול דעת

בחירת משרד לעסק אינו דבר קל ואסור להקל בו ראש, יש לא מעט סוגים של עסקים וכמוהם לא מעט אפשרויות של משרדים להשכרה, אולם יש חשיבות רבה לבחור את המשרד שיתאים ביותר לכם, לאופי העסק שלכם וחשוב לא פחות – ללקוחות שלכם.

רבים כבר יודעים, הקורונה הביאה איתה שינויים רבים והבולט שבהם הוא אופן העבודה. חלק נכבד למד והבין שלעבוד מהביל זה לא כל כך נורא, אחרים בחרו דווקא לעבוד ממקום מרוחק ומנותק מהבית ולו רק כדי להיות מרוכזים יותר בעבודתם. במקביל, בעלי עסקים (חלקם ) הבינו שלהיות בעלי נכסים לא תמיד הוא הדבר המתאים והם בחרו בפתרון יעיל אחר והוא משרדים להשכרה.

בחירת מאפשריםן נוחות וגמישות ל 2 הצדדים, לבעלי העסק מצד אחק וללקוחות מצד שני. יש הבדלים משמעותיים בין המשרדים השונים כך למשך יהיו שונים באזור המרכז מאשר בפריפריה מבחינות רבות, החל במחיר וכלה בנגישות ונוחות ההגעה אליהם.

למה יש ל מחירים שונים?

לא אחת אנו יכולים לראות שיש משרד להשכרה במחיר מסויים ומשרד אחר במחיר שונה, יקר או זול יותר. ברור שמבינים שיש איזה שוני ביניהם, מהנ הוא אותו שוני ואיך באמת מתומחרים ? לפניכם חלק ממרכיבי המחיר:

  • מיקום – משרד להשכרה שנמצא במרכז נניח בגודל של 200 מ"ר יכול לעלות פי כמה יותר מאשר משרד בפריפריה בשטח של פי 3 יותר גדול, המשמעות היא שמיקום המשרד משפיע באופן ישיר על מחיר ההשכרה שלו, ויותר מכך, לא רק המיקום הגיאוגרפי אלא אפילו הקומה בבניין, ככל שהקומה גבוהה יותר החיר גם הוא עולה למעלה.
  • גודל – הגודל של המשרד משפיע לא רק על המחיר מכיוון שכמו שאמרנו המחיר משתנה בהתאם למיקום הגיאוגרפי אך לגודל יש מרכיים נוספים כמו תוספת עלויות דמי ניהול ותחזוקה לכל מ"ר שאותם צריך לקחת בחשבון.
  • גימור – גימור או במילים אחרות ככל שתמצאו מפוארים יותר המחיר שלהם יהיה יקר יותר ואת זה אתם חייבים לקחת בחשבון.

מתי תדעו שבחרתם המתאימים לכם?

כפי שהבנתם בחירת אינה דבר קל במיוחד כאשר אתם צריכים להתחשב בכל כך הרבה גורמים מסביב. אז אין באמת מתכון מדויק לבחירת אבל ננסה יחד לרכז רשימת פעולות שיקלו עליכם למצוא את המשרד שיתאים וישרת אתכם על הצד הטוב ביותר:

  1. תקציב – הגדרת התקציב מראש תכוון ותמקד את החיפוש שלכם אחרי כך לא תיכנסו להוצאות לא מתוכננות.
  2. ייעוד – מי אמור להיות ולהשמש במשרד? האם זה משרד שמקבל לקוחות או מקום שבו עובדים ללא קבלת פנים? שאלות אלו ישפיעו בצורה משמעותי על מיקום המשרד מבחינה גיאוגרפית.
  3. מיקום – בחירת משרדים להשכרה במקום מרכזי תועיל לכם במידה ואתם מקבלים לקוחות תצטרכו לקחת בחשבון גם את דרכי ההגעה והנגישות אל המשרד שלכם.
  4. טווח השכרה – האם אתם בעלי אופק בעסק שלכם? לטווח קצר או ארוך? אם לטווח ארוך חשוב להשקיע בבחירת המשרד הנכון והמתאים ביותר עבורכם, לעומת זאת השכרה לטווח קצר תאפשר לכם להתפשר על דברים מסוימים.