משרדים להשכרה בתל אביב והרכבת הקלה
הפרסומת המתנגנת : קשה עכשיו- הקלה אחר כך . האמנם ?
כיצד מתייחס שוק הנדלן המסחרי לתופעת הרכבת הקלה ?
כיצד יגיב שוק המשרדים להשכרה בתל אביב וברמת גן לתופעת הלחץ והצפיפות בבנייה הקרובה?
חפירות הרכבת הקלה בתל אביב החלו ויצרו שינויים בתנועה ובנגישות לאיזור.
יחד איתם עולה השאלה המטרידה בעלי עסקים, חברות ציבוריות ומשקיעים פוטנציאליים – איזו השפעה תהיה לבניית הרכבת הקלה על הכנסות החברות והעסקים ועל ההשקעה בנדל"ן באיזור ת"א ורמת גן?אם נסתכל לאחור, לתקופה בה בנו את הרכבת הקלה בירושלים וההשפעה על העסקים בזמן העבודות, נראה כי דמי השכירות של החנויות ירדו בצורה משמעותית בעקבות החפירות, והחנויות והמסעדות באזור נפגעו משום שאופיים של עסקים אלו תלוי בחשיפה לרחוב, בנגישות נוחה לרכב ולהולכי הרגל. ואכן, חלק מהעסקים שהתנהלותם עלולה להשתבש כתוצאה מהעבודות, נערכו לקראת השינויים, ועברו מאזורי החפירות למקומות אחרים בתל אביב או מחוצה לה.משרדים להשכרה בתל אביב והרכבת הקלה
מבחינת מגדלי המשרדים עבודות החפירה פחות מאיימות, אמנם חוסר הנוחות יהיה משמעותי וישפיע על ההגעה למשרד והיציאה ממנו, יחד עם זאת, אי-הנוחות היא זמנית חברת נת"ע ועיריית ת"א סיפקו חלופות עבור אלו שרואים את "האופק" ושיידעו לשנות את הרגלי התחבורה בתקופה זו.משרדים להשכרה בתל אביב בעזריאלי
אם ניקח לדוגמא את איזור עזריאלי ושרונה, שם צפויים עומסי תנועה קשים, החלופות שמציעים בחברת נת"ע הן: שימוש ברכבת ישראל עד לתחנת השלום, שימוש באוטובוס של רוב הקווים העירוניים והבינעירוניים הנמצאים בסמוך לאיזור ולאלו שיתעקשו בכל זאת להגיע עם הרכב הפרטי, נתיב השלום – גבעת התחמושת – קפלן הינו נתיב אשר לא יופרע באופן ישיר בשל העבודות.
בכדי להקל על עומס התנועה בכל איזורי העבודות, נת"ע, מעמידים 3,500 מקומות חניה בנקודות שונות במעטפת של תל אביב, שאטלים בתדירות של כל 5 דקות בשעות השיא, עדיפות לתחבורה הציבורית בנתיבי תחבורה בלעדיים ותגבור אוטובוסים ותדירות רכבות בשעות השיא.משרדים להשכרה עם פקקי תנועה ?
כל העיר תהיה פקוקה ותהיה לכך גם השפעה על נתיבי איילון – תיווצר מציאות שבה יהיו הרבה קיטורים אך לאחר הסתגלות למצב החדש, היא עשויה לגרום לעובדים ולאנשים בכלל, להשאיר את הרכב מחוץ לעיר ולהשתמש בתחבורה הציבורית.
יחד איתם עולה השאלה המטרידה בעלי עסקים, חברות ציבוריות ומשקיעים פוטנציאליים – איזו השפעה תהיה לבניית הרכבת הקלה על הכנסות החברות והעסקים ועל ההשקעה בנדל"ן באיזור ת"א ורמת גן?אם נסתכל לאחור, לתקופה בה בנו את הרכבת הקלה בירושלים וההשפעה על העסקים בזמן העבודות, נראה כי דמי השכירות של החנויות ירדו בצורה משמעותית בעקבות החפירות, והחנויות והמסעדות באזור נפגעו משום שאופיים של עסקים אלו תלוי בחשיפה לרחוב, בנגישות נוחה לרכב ולהולכי הרגל. ואכן, חלק מהעסקים שהתנהלותם עלולה להשתבש כתוצאה מהעבודות, נערכו לקראת השינויים, ועברו מאזורי החפירות למקומות אחרים בתל אביב או מחוצה לה.משרדים להשכרה בתל אביב והרכבת הקלה
מבחינת מגדלי המשרדים עבודות החפירה פחות מאיימות, אמנם חוסר הנוחות יהיה משמעותי וישפיע על ההגעה למשרד והיציאה ממנו, יחד עם זאת, אי-הנוחות היא זמנית חברת נת"ע ועיריית ת"א סיפקו חלופות עבור אלו שרואים את "האופק" ושיידעו לשנות את הרגלי התחבורה בתקופה זו.משרדים להשכרה בתל אביב בעזריאלי
אם ניקח לדוגמא את איזור עזריאלי ושרונה, שם צפויים עומסי תנועה קשים, החלופות שמציעים בחברת נת"ע הן: שימוש ברכבת ישראל עד לתחנת השלום, שימוש באוטובוס של רוב הקווים העירוניים והבינעירוניים הנמצאים בסמוך לאיזור ולאלו שיתעקשו בכל זאת להגיע עם הרכב הפרטי, נתיב השלום – גבעת התחמושת – קפלן הינו נתיב אשר לא יופרע באופן ישיר בשל העבודות.
בכדי להקל על עומס התנועה בכל איזורי העבודות, נת"ע, מעמידים 3,500 מקומות חניה בנקודות שונות במעטפת של תל אביב, שאטלים בתדירות של כל 5 דקות בשעות השיא, עדיפות לתחבורה הציבורית בנתיבי תחבורה בלעדיים ותגבור אוטובוסים ותדירות רכבות בשעות השיא.משרדים להשכרה עם פקקי תנועה ?
כל העיר תהיה פקוקה ותהיה לכך גם השפעה על נתיבי איילון – תיווצר מציאות שבה יהיו הרבה קיטורים אך לאחר הסתגלות למצב החדש, היא עשויה לגרום לעובדים ולאנשים בכלל, להשאיר את הרכב מחוץ לעיר ולהשתמש בתחבורה הציבורית.
משרדים למשקיעים והרכבת הקלה
משקיעים ויזמים בעלי אורך נשימה, שיקנו נכסים בתקופת השפל יעשו עסקה מצוינת. אם נסתכל על השפעת הרכבת הקלה בירושלים, כשהרכבת תתחיל לעבוד שווי הנכסים ודמי השכירות ירקיעו שחקים מעבר לכל פרופורציה.
אנו מאמינים שאכן יהיה קשה עכשיו -אבל בטח ובטח המאמץ שווה ,ובעתיד יהיה נוח מודרני וקל יותר.טוב יעשה מי שינצל הזדמנות וירכוש לעצמו נדלן ומשרדים באזורי הרכבת הקלה – כי כך ובכל העולם- הנדלן שווה יותר.